Esta entrada vai adicada a que entendades como organizo as diferentes sesións de inglés. Deste xeito aprenderedes a reproducir un pouco as sesións que colgo nas pestanas de cada idade.
Primeiramente debedes saber que teño organizado o curso por temas/topics que van repartidos ó longo do calendario escolar. Clicando AQUÍ poderedes acceder a ese calendario.
Tamén dicir que durante as clases, a lingua empregada é sempre o inglés. Intento recurrir ó castelán ou galego só en momentos puntuais, cando vexo que algo non se entende.
Agora si, comezamos!
Como moitxs xa sabedes, normalmente levo un carriño cunha maleta na que vou metendo os diferentes materiais que necesito en cada clase. Isto ademais de ser moi motivante para elxs, permíteme poder moverme polas aulas levando sempre todo aquelo que preciso.
Primeiramente debedes saber que teño organizado o curso por temas/topics que van repartidos ó longo do calendario escolar. Clicando AQUÍ poderedes acceder a ese calendario.
Tamén dicir que durante as clases, a lingua empregada é sempre o inglés. Intento recurrir ó castelán ou galego só en momentos puntuais, cando vexo que algo non se entende.
Agora si, comezamos!
Como moitxs xa sabedes, normalmente levo un carriño cunha maleta na que vou metendo os diferentes materiais que necesito en cada clase. Isto ademais de ser moi motivante para elxs, permíteme poder moverme polas aulas levando sempre todo aquelo que preciso.
Ademais, como podedes ver en moitas das fotos, levo colgado un colar con diferentes pictogramas relacionados cos diferentes momentos que se poden dar dentro de cada sesión:
Dependendo do que toque, aproveito para amosar este picto e dicir o nome en inglés.
Esta parte é moi importante para os nenxs con necesidades educativas especiais xa que lles permite recoñecer o que ven a continuación en cada momento e asocialo a unha actividade concreta.
A idea de organizar así as sesións xurde un pouco para intentar chegar ós diferentes estilos de aprendizaxe de cada nenx e nun achegamento tamén a teoría das intelixencias múltiples de Howard Gardner.
A rutina é a mesma para 3, 4 e 5 anos pero as actividades en si son diferentes.
A continuación podedes clicar nas palabras subliñadas para acceder á información detallada de cada pictograma:
- Hello song: Canción de benvida
- Magic suitcase: Petamos na caixa para chamar á mascota
- Pet welcoming: Saudamos á mascota correspondente de cada idade
- Teacher helper: Vemos quen é o axudante do día
- Review:Facemos un repaso
- Game: Xogamos a algún xogo movéndonos polo aula
- Online games: Xogos online na pantalla táctil
- Cinema time: Cine
- Table work: Traballamos na mesa
- Relax time: Relaxación
- Song: Cantamos unha canción
- Outdoors: Saimos ó exterior
- You choose: Elxs poden elexir
- Story time: Conto un conto
- Toilet: Teñen que dicir "Toilet please" se teñen que ir ó baño
- Tatoo: Debúxolles un tatoo na man
- Goodbye song: Canción de despedida
** Nunca se fan todas as actividades nun día, sería imposible! Normalmente vou alternandoas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Podes comentar ou preguntar dúbidas dende aquí: